säääääämst

Åhh är verkligen en sämst dag! Jätte arg,förkyld och mår skit! Så ingen träning idag häller.Insett att håret blev skit också,känns iallafall som alla andra tycker de.Och de värsta är ju att de inte är en toning :( Så får leva med de! Men iallafall så drog jag och mamma ner på stan efter skolan,inhandlade present till pappa och lite annat till mig själv.Så kom alldeles nyss hem så ska ladda hem den nyaste eva&adam filmen och kura ner mig till.Blir antagligen ingen skolan för mig imorn,vi får se hur de blir.Behöver ju spela matchen imorn,känns verkligen inte behövligt just nu! Men nu tänkte jag åka med mamma och köpa pizza,mer behövligt.Så vi hörs väll senare!
Från förra året,jag tycker iallafall de är stor skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0