du var inte den rätta,men du var en bit på vägen

Inte på världens bästa humör just nu så tänkte skriva lite snabbt och sen deppa ner mig totalt med lugn musik och allt sånt,ush hatar sånna dagar som denna! Men iallafall efter skolan drog jag ner på stan med mina tjejer.Hittade inte ett skit men hade inte planerat att göra de häller.Så jag och Linnea drog och käkade på thai och sen åkte vi ner till dommarhagen och hämtade mina nya prylar.Så hon drog för en liten stund sen så nu sitter jag här i min ensamhet ;) nej men imorn efter skolan tar jag bussen ner på stan och möter upp axel så blir att vara med honom.Så jag hör av mig nån gång imorn kväll,så hare bra fram tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0