Äru full? Full av skit?

Har precis kollat på ett avsnitt av andra avenyn,svårt att låta bli! Men sitter just och funderar på om jag ska följa med mamma till öland på torsdag och vara där över helgen.Gå på,spa,bada,bio,shopping och bara ha de mysigt med mamma.Nackdelen är ju att jag missar i skolan och de är just de jag vill undvika just nu när de går ganska bra.Så vi får se hur jag gör.Men nu tänkte jag iallafall göra mig iårning och krypa ner i sängen med lungn musik,och somna till de förhoppningsvis.Back to school eller vad man nu säger,ush! Känns inte bra just nu.Men mamma sjussar imorn så blir som en sovmorgon,jaja godnatt! (Förresten fortsätt med den bra statestiken!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0