Tagga Tandställning då

La ju in lite små deppiga inlägg tidigare,men dagen har inte varit annat än kass! Började dagen med att se en film med skolan,fett bra början och allt men nej då skulle man iväg till tandläkarn efter halva,så fick inte se klart den.Istället fick man reda på att man ska få tandställning om ett halvår,ångest! Jag tycker de är jätte fint med räls men inte på mig! Panik lite då och då :s Aja senare drog jag och mamma iväg och käkade Kina mat innan min träning.Så nu ligger jag i sängen och pluggar till provet imorn.Kommer gå uselt! Ännu mer ångest! Behövligt,nääj! Bad första imorn iallafall så behöver inte fixa mig ett dugg,skönt! Men tänkte lägga mig nu så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0