Tagga huvudstaden

Hur bra dag som helst! Först sovmorgon sen kom tyskarna och hälsa på idag så inga lektioner utan bara snacka med dom osånt,fett längesen jag träffa leila,för er som inte vet så är de en tjej jag träffade förra året då jag var till Tyskland.Och sen vid 12 tiden tog vi bussen ner till ishallen för att kolla på hockey matchen mellan Ådal och domar.Tror matchen slutade 9-1 till oss! Grymt! Fast vet inte direkt,för drog tidigare eftersom jag skulle hem till axel.Lätt mitt andra hem! Skulle hjärna flytta in där,med en sån snäll familj och allt så skulle man ju lätt leva i paradiset! Så drog hem vid 8 eftersom jag måste plugga till torsdag,ush! Men iallafall så åker jag mot Stockholm vid 9 tiden imorn,så tänkte ställa alarm och sen försöka sova,godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0