Frågor

Du heter: My Elisabeth Maria Fiddelie

Smeknamn: mylan,muu,mysan osånt

Beroende av: mat, kläder, min mobil, min dator & mina vänner

Vad tror folk om dig? Jag har fått höra av massa personer att deras första intryck av mig är att jag verkar bitchig och kaxig

Stämmer det? Nej verkligen inte, jag själv tycker inte att jag är ett dugg bitchig eller kaxig av mig

Vad får du oftast komplimanger för? Min rumpa

Hur svarar du i mobilen: hej

Hur känner du dig nu: Trött & sliten

Vad saknar du: Sommarlov,värme och min pojkvän

Hade du en bra kväll igår: Helt okej

När brukar du oftast gå och lägga dig: vid 11-halv 12 på vardagarna,på helgerna varierar de från 1-3

Är du blyg?: Kan hända men oftast inte

Sysslar du med någon idrott: fotboll,pingis,springning+gym

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja absolut!

Har du spytt offentligt: nej de tror jag inte?

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Kissa stående, haffa tjejer, killsnack och lite andra killgrejjer ;)

Är du nöjd med ditt liv:  ja,jag har världens finast pojkvän, vänner och familj. Börjar få bättre betyg i skolan och sånt också

Är du bortskämd: nej de tycker jag inte

Vad är det värsta du vet?: Vissa människors beteénde

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, jag har världens finaste vänner

Vilka umgås du med? Maja,Linnea och Axel för de mesta

En speciell dag du minns: ojj de finns nog mycket!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Maja eller Axel

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka utomlands, shoppa, hyra någon lokal och ha värsta festen & Kanske skänka något?

Vill du gifta dig: jaa!

Vill du ha barn: Såklart!

Bor dina föräldrar tillsammans: jaaa det gör dom

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, tror alla tjejer  har det?

Är du i ett förhållande? Ja med världens underbaraste pojkvän

Har du kysst någon idag? nej

När går gränsen vid otrohet? När man hånglar med någon eller håller på lite för mycket med någon

Är du romantisk? jag tror de?

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Avundsjuk, pussgalen, jobbig och mysig

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? jag vet inte? har aldrig frågat

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Axel ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0