Feel the beat

Helt okej dag ändå.2 lektioner sen drog vi till stora enso,varmt och svettigt som tusan men skönt att slippa lektioner iallafall.Och sen efter de drog jag iväg och träffa axel.Och sen snabbt iväg till träningen.Stenhårt idag,känns as skönt Att vara tillbax på fötter igen och sätta spelet på rätt plats.Så funderar på att dra ut och springa på torsdag? Men sen efter träningen så var man ju så duktig så man glömde mobilen i linneas bil.Inget liv utan den så jag satte mig på cykel i shorts och cykla ut på landet för att hämta den,då snackar vi kallt.Haha fett mycket man inser att den betyder då! ;) men iallafall så är både den och jag hemma nu så har precis käkat,duschat och sånt.Så ska krypa ner i sängen och prata med axel,om jag nu inte somnar? Sovmorgon imorn och nån hockey match mellan ådal och dommar.Och sen efter skolan kommer axel och hämtar mig så drar vi hem till han.Så låter som en bra dag enligt mig! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: zoo-mannen

hihi mysig dag du.. älskar dig :*

2012-10-08 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0