10 saker jag avskyr med vissa männsikor

haha åh ingen aning varför jag skriver ett sånt här inlägg men jag har insett att jag stör mig på extremt mycket på människors beteénde! som tl.x ↓
 
1.Folk som vill låta som dom är rika men igentligen inte alls lever med speciellt mer pengar än andra!
2.Folk som skryter för mycket över vad dom har
3.Folk som alltid måste säga förlåt för saker,fråga om de är deras fel osv fasten dom inte har nått med saken att göra.
4.småttingar som tar över facebook med sina statusar"gilla om du skulle bry dig om jag dog"
5.Folk som alltid vill ha sina bröst i fokus på bilder för att sedan tigga åt sig likes
6.Folk som bara finns där när de blir jobbigt,inte annars.Känns bara så himla falskt!
7.Folk som hälldre är med falska vänner för att vinna åt sig poppularitet
8.Folk som bara pratar om sig själv och igentligen inte alls lyssnar på vad den andre säger
9.Folk som säger taskiga kommentarer 24/7 och kallar de för skoj/skämt
10.Killar som utnyttjar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0