Svar

Jag brukar få komplimanger för min rumpa
Jag tycker det är obehagligt att knäcka fingrarna
Jag har samlat på Sudd
Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna på typ Torsten flink
Jag har en förmåga att... jag har inte många förmågor Xd
Jag ångrar att jag skämt ut mig så mycket under dom tidigare åren
Jag tror på tomten
 
I min jackficka har jag alltid nycklar
Någon/några brukar kalla mig för Muu
Det här året kommer jag överleva
Jag hoppas att jag en dag lyckas med det jag vill!
Jag stör mig på människor som tror dom vet allt
Något av det sötaste jag vet är axel som liten
I telefonen svarar jag hej eller hallå
En låt som gör mig glad är cinema-skrillex
En låt som kan få mig att gråta själen av en vän-ken ring
På McDonalds beställer jag oftast chicken my nuggets,garlic sås och coola
Jag tycker jag är ganska duktig på attlösa andras problem(iallafall majas)
Ibland undrar jag varför jag gör vissa saker
Jag tycker inte om vissa personer
Ett köp jag ångrar är många! oftast kläder
Jag tycker om människor som inte är kaxiga utan visar att dom är snälla..aja svårt att förklara
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag ta den såklart!
Jag ser upp till många för jag är kort ;)
Jag saknar Axel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0