Kännde för en lista

Kärlek & relationer
Ditt civilstånd? I ett förhållande
Är du nöjd med det? ja
Vem kysste du senast? Vem skulle ni gissa på?
Har du varit kär på riktigt? ja
Har du varit ihop med någon du älskar? ja
Ditt längsta förhållande? 10-11 månader
Ditt äldsta strul? 95a
Ditt yngsta strul? 99a
Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? vet inte riktigt,är inte så förtjust i killar som är yngre eller samma ålder som mig
Vad för sorts killar faller du för? Jag vet inte riktigt?
När vill du skaffa barn? vet inte,runt 25?
Har du kysst någon annans pojkvän? nej
 
Privat
Vad är ditt andranamn? elisabeth maria fiddelie
Har du sårat någon med flit? ja
Vilken webbsida besöker du oftast? blogg.se osånt
Vem i din familj kommer du bäst överens med? mamma eller syster
Är du kär? om jag är!
Vem bråkade du senast med? Jag vet inte riktigt?
Brukar du dricka alkohol? inte ofta
Är du rökare? nej
Snusar du? nej
Hur gammal är du? 14,fyller 15 om 3 månader
Har du bra självförtroende? ibland
 
Personer
Vem litar du på till 100%? Vet inte om jag har nån jag kan lite på "fullt ut"
En snygg person? Finns många men självklart tycker jag min egna killa är snyggast!
Vem smsa dig senast? Axel
Vem smsa du senast? samma som ovanför
Vem ringde dig senast? samma igen
Vem kramade du senast? Cicci tror jag?
Vem såg du senast? mamma
Vem ser du upp till? vet inte riktigt?
En person du skulle vilja se ut som? Finns många!
En bra artist? Rihanna
 
Har du under de senaste 10 dagarna…
[ ] Simmat
[x] Tränat
[x] Varit sjuk
[x] Hånglat med någon
[x] Haft sex
[ ] Varit full
[ ] Rökt vattenpipa
[ ] Tagit droger
[ ] Dumpat någon
[ ] Blivit dumpad
[ ] Blivit kär
[ ] Bråkat med någon
[ ] Blivit sviken
[ ] Ljugit för en nära vän
 
Randomfrågor
Vilken är din viktigaste ägodel? mobilen ;)
Hur ser din drömkille ut? har redan min drömkille
Är du homofob? nä
Har du tandläkarskräck? nej
Hur många har varit otrogna med dig? ingen vad jag vet?
När var du senast i Stockholm? för nån månad sen
Är du helsvensk? nej
Har du fått ditt hjärta krossat i år? nej
En sak du älskade som barn? leksaksmobiler
Vad är du rädd för? småkryp!
Är du lycklig? jodå
Brukar du använda smycken? jodå
Vad är viktigt för dig i ett förhållande? Mycket humor och skratt
Är du en djurvän? ja
Vad vill du bli i framtiden? polis tror jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0