Pretty liers

Vaknade runt klockan halv 9,ville somna om och försvinna men gick tydigen inte.Så gick ner och pinade i mig lite frukost.Vet inte om de är bättre efter operationen idag eller inte? Blöder som sjutton,dessutom är pollen allergin hemsk så nyser massa blod,de dödar mig på allvar! Har iallafall hört av mig till några människor om hur jag mår,skulle gjärna må bra och vara med dom istället.Men får nöja mig med att kika på tråkiga filmer och gråta lite till dom sorgliga bitarna! Mamma skulle iallafall komma med mer ben&jerry senare,bra de! Har iallafall nyligen beställt lite grejjer eftersom jag hade massa pengar,haha klarar inte av att spara så jag låte pengarna ryka på saker jag inte ens behöver.Nyss beställt en ny plattång,sjukt bra hår produkter och en års premeration av vecko revyn.Blir nog nöjd så fort de kommer.Men nu tänkte jag fortsätta kika min film.Ha en bra dag!

Saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0