In med bollen i mål

Hade en toppenkväll med tjejerna i torsdags,lite smått trötta bara.Men igår var de ju somsagt fotbollsturnering.Haha gick ju toppen,eller nånting ;) Vi förlorade allt och var ju runt 30 grader så inte så skönt att spela i.Sjukt bränd är jag också,svider överallt! Så jag och Linnea drog iväg och köpte glass och sen vidare hem till henne och hoppa i sjön.Fortsatte dagen med solning på bryggan och mer bad.Och senare frammåt kvällen kom de massa folk.Grillade,kikade film,snackade osånt mysigt.Haha viktor sköning måste jag bara säga ;) Men jag och Linnea vaknade för en stund sen,började dagen med en skräckis.Hyffsat bra var den "the caller" Är bara så sjukt trött,årkar värkligen ingenting.Vill häller inte förstöra Linnea´s dag.Men ändå  ligger jag här,medans hon är ute och går med hunden.Humöret är väll häller inte på topp känner jag,och åka hem kan jag ju inte häller.Så vet inte riktigt vad jag ska göra.Gömma mig eller något! Men jag hör nog av mig ikväll,puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0