sunshine girl

Godmorgon,kanske inte är morgon för er menmen.Är på strålade humör faktiskt.Ingen aning varför?Men sov iallafall till klockan blev strax 12,slängde på mig onepicen,tog mig frukost och började kika big brother reprisen.Har inte hunnit göra så mycket sen dess.Bara ägnat en halv timme till att förnya spotify listan lite.Har lyssnat på skit ett tag nu,ändring skare bli! Skippar lunchen idag också,ingen aptit.Men känns värkligen som de börjar bli bättre efter operationen,kan snart börja äta normalt igen,skönt de! Men tänkte inte tråka ut er mer med mitt enorma blogg inlägg,utan istället börja kika på filmen mamma köpte igår,ta fram min ben&jerry och sen bara tat lungt framför den ett tag.Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Felicia :*

Vad är det för operation du har gjort? Och krya på dig, puss! <3

2012-05-10 @ 22:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0