Tagga inför operationen

Ojjdå tog visst en kort bloggpaus utan att nämna nått,förlåt för de.Men igår var de ju match oså,vart förlust för oss.Men tänkte ändå inte lägga fotbollsskorna på hyllan som jag sa,utan tagga till nästa match istället.Förresten så skulle vi vunnit om aaik inte tagit in massa 98.Vi är ju också 98,de är inte de jag klagar på utan man tar väll inte in spelar från andra lag bara för att vinna sina matcher och låta hälften av laget inte spela för att man MÅSTE vinna,tycker de är otroligt fegt och de står jag för! Tänkte byta till deras lag för ett tag för men ångrar inte en sekund att jag stannade i skogsbo.Men efter matchen drog jag mig till Isac,han fick mig defenetift på bättre humör.Bästa killen i världen!♥ Sen när jag kom hem så deckade jag ihop mig framför tv.Var väll de jag hade att säga om gårdagen.Men drog iallafall med mamma ner på stan efter skolan idag,fick med mig en avslutnings klänning,smink,kortkort tröja och en handväska med mig hem.Jätte nöjd.Sen drog vi och fika tills klockan blev halv 7 och de var dax att åka till dommarhagen.Så kom nyss hem ifrån pingis avslutningen,spelade massa minipingis,fika och delade ut KM priser,kom ju 2:a.Så har nyss tagit mig en dusch och sitter och läser igenom operations papperen,jajjamen imorn ska man till Falun och oppereras,ushh! Så har haft kramkalas i skolan utefall de skulle gå snett,HAHA.Men de ska gå bra! Så vi får se hur jag mår imorn,tror inte jag årkar lägga upp nått inlägg.Men vi får se,jag kanske är på bra humör? Men nu ska jag kika ett big brother avsnitt och göra klart spotify listan jag börjat på.Puss!

Utan dig,inget mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0