superwomen tonight

Är på toppenhumör bara så ni vet,ingenting kan stoppa de helt ärligt.Inte ens om jorden utplånades,hehe.Men drog på fotografering runt 12 som ni kanske redan visste.Sen vart de snabt hem och käka innan jag skulle ner på vallen igen och döma match,haha de ska vi inte ens snacka om hur mycket jag skämmde ut mig.Men Isac kunde häller inte idag så träffar han imorgon istället.Har även tagit mig tid till att plugga,gick inte så hyffsat utan papper förståss,höhö.Så satte igång en av filmerna jag glömde kika på igår,min nya favorit film helt klart! Fatta hur mycket jag gråtit! "New years eve" heter den iallafall! Men tänkte bara skriva lite kort  innan jag sätter igång med att packa,sover hos Maja ikväll.Vill inte tröka hemma ikväll så drar mig ditåt.Men först blir de att käka tacos med familjen.Men nu tänkte jag sätta igång plattången och packa,hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0