summer feelings

Har varit i solen hela dagen,passar på! Har även badat i polen,snacka om kallt men nu är årets första dopp avklarat.Så ägnar jag min dag.Men ser ut som en liten tomat i ansiktet nu så ska nog snart ta och dra mig innåt.Iallafall så känns de som att förkylningen vänder så är nog hyffsat frisk till imorgon.Tänkte precis säga att jag kanske drar mig till skolan imorn.Men har visst studiedag så tänkte höra om någon ville hitta på något om jag då mår okej.Hade planer med Filippa men hon skulle eventuellt till västerås och var inte säker på att jag skulle vara frisk till imorn så har ställt in de.Men nu tänkte jag klunka de sista av colan och sen gå in.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0