Standing still

Sitter för tillfället med färg i håret,de gråa ska bort.Ja dom flesta säger att mitt hår blev missfärgat sist jag färgade de,så gör ett försök i att få bort de missfärgade som ni säger.För övrigt är ishockey matchen igång bredvid mig,går visst bra för sverige! Har även hört av mig till Hanna och hon var lite upptagen just ikväll så hon skulle försöka fixa de nån annan dag,men vill få bort de gammla så fort som möjligt! Har inte nått speciellt att skriva mer än att de är ganska okej just nu.Ska låta spotify listan rulla medans jag faktiskt ska rita,är inte så hyffsat bra på de,men tycker de är ganska kul.Men om jag inte hör av mig senare ikväll så vet ni redan nu vart jag tar vägen imorgon.Drar och tar kort med fotbollslaget 12 och sen får vi se om jag åker till Isac efter de.Bror på om han har tid.Får hoppas de iallafall.Så får se när uppdateringen sker,kanske har en ny design redan imorgon kväll,vi får se hur de blir med den saken.Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0