On a trip

hejhej,tänkte dra planerna inför helgen och lite annat.Men imorn är de som vanligt skoldag,fubbit att dommarhagen har ledigt tycker jag! Men efter de tar jag nog bussen hem,fixar mig snabt och tar bussen tillbax till stan och förhoppningsvis träffar Isac och Emil.Och hoppas på att få en bra kväll efter de! Sen på lördag blir de nog ner på stan med Hanna,karneval hela helgen ju :D Och på kvällen blir de VIP med mangemakers! Sen på söndan får vi se om jag drar ner igen men senare på dan är de fotbollsmatch,om jag kan spela vill säga.Och sen sover jag hos Hanna på kvällen och dagen efter är de bad med 7 och 8 eller ledigt.haha intressant! ;) Nej men ni hör jag att de inte finns så många blogg tillfällen.Men nu tänkte jag lägga kameran på laddning och packa ner gympa grejjer,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0