Lista

DU:

Ditt fullständiga namn? My elisabeth fiddelie Lööv
när är du född? 19980220
vilken är din nartuliga hårfärg? brunt
har du syskon? Ja
går i en klass? ja,7A
vilken skola? Åvestdal
hur lång är du? 167
vart bor du? Avesta
vad gör du helst på fritiden? leker med kompisar :D

VÄNNER:
vem är din närmaste vän? Maja,Linnea och Hanna tror jag?
vem blev du nyss vän med? min nya vän
vem kan du prata med om allt? Mig själv
vem är den snällaste? vet inte?
vem vet mest om dej? Maja
vem har du mest minnen med? Maja
vem är du oftast med? olika
vem är den finaste? Finns många
vem är du minst med ? Många man inte träffar så ofta

SENASTE:
vem pratade du senast med? Pappa
vem ringde dig senast? Pappa
vem är den som har kännt dig längst? Hanna och Pelle
vem ringde du senast? Maja
vem smsade dig senast? Isac
vem smsade du senast? Isac
vem kramade du senast? Minns inte?
vem chattade du med senast? Filippa
vem sa senast till dig jag älskar dig? Isac
vem sa du senast till jag älskar dig? Isac
vem skrattade du senast med? Maja

IDAG HAR DU?
plattat håret? jaa
sminkat dej?: jaa
laddat upp en bild på dayviews? nej
lyssnat på musik? absolut
smsat? Ja
ringt en vän? ja
spelat ett spel? cityville :D
kollat på en film? ja
suttit vid en data? jaa
kollat någon i ögonen? ja
VEM ?
vem vill du mest ha en myskväll med? Min pojkvän eller vänner
vem vill du helst krama just nu? någon mysig
vem skulle du hellst vilja gå på en romantisk kväll med? Isac
vem skulle du helst vilja skratta med just nu? Hanna
vem skulle du helst fira en högtid med? Mina närmaste kompisar
vem skulle du mest vilja åka utomlans med? Nån av mina vänner
vem skulle du helst vilja kolla på film med? min kudde
vem saknar du just nu? Sara Enström!


KÄRLEK:
är du kär nu? jaa
har du ett förhållande? ja
är du singel? nej
skulle du göra allt för den du älskar? ja
tror du på kärlek första ögonkastet? ja
tror du på kärlek? jaa
HAR DU:
rökt? nej
snusat? Nej
druckit dej full? Nej
ljugit för dina föräldrar? Ja
smygit dej ut på en kväll? ja
gått i sömnen? ja
varit på en vild fest och druckit? druckit cola
när var första gången du drack alkohol? minns inte?

ÖVRIGT:

har du gått över en väg när det kommit bilar? Ja

bränt dig? Ja

tagit fel på en person? Ja

har du haft vattenkoppor? Ja

är du knäpp? Värsta av dom alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0