Impa pimpa pumpa dumpa bye ditt snille nästa kille!

Drog till stan med Maja runt 10,köpte massa gott med oss hem och sen kika lite vid källarn,lan osånt där ikväll?Men sitter iallafall hemma hos Majsan nu,gjort de ett tag.Pratat med massa folk under kvällen,just nu pågår samtalet med eric,odd och Alexander,höhö trevligt.Men drar iväg på Majas match imorn,får ju själv inte spela efter operationen,så ska kika på istället och hoppas på att dom vinner! Efter de blir de väll stanna o käka nånstans och sen hem.Vi får se.Men nu tänkte jag faktiskt vara så snäll och erbjuda resten av min ben&jerry till Maja,jo där ser ni,de finna fina sidor av mig också ;) Hör väll av mig imorn då!

Skönt duckface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0