Hör av er om ni kan fixa ny design!

Trodde jag slängde in ett inlägg igår kväll,var säker på de.Men iallafall så rullade dagen på med mera film tittande och sen 2 timmar i solen,får ju passa på nu när solen är framme.Värkar dock försvunnit idag,blåsit och fult ute! Men som ni märker så blev de hemma idag också,som jag skrev i de förrra inlägget,fan vad arg jag blir nu när de inte finns! Men mamma har typ nå gäster där nere så blir sittande här i händelsernas centrum i några timmar,ushh! Men tänkte faktiskt sätta igång och träna lite på wii om en stund.Ska även försöka mig på en ny design,hör av er om ni kan fixa en istället.Annars kommer detta bli nått skit! Men hör av mig senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0