Don´t wake me up

Helt okej dag i skolan,alla dagar känns okej nu när de börjar närma sig sommarlovet.Gör inte så mycket på lektionerna häller,fett chill! Men imorn är de somsagt fotbollsdag! Vår klass ska kötta dom andra,höhö vi ska ha reflex väster.Och vems ideé var de då? ;) Haha självklart jag med mina ideér! Men tänkte slänga in ett inlägg nu när jag har lite tid över.Ska snart dra mig till vallen.Fotbolls träning.Sen blir de hem och packa och vidare till Fanny,tjejkväll är de bestämmt.Blir toppen! Så vi får se om jag hör av mig nått mer ikväll.Om inte så sover jag hos min kära vän Linnea i helgen så mycket uppdateringar kan ni inte räkna med.Men nu tänkte jag sätta igång spotify listan och tagga till träningen.Ha de topen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0