Bästa statestiken,men no comments,blä

Blev hemma idag,gjorde mig iårning och klar men de sket sig.Har ingen årk till nånting och feber.Så satt mig och prata med isac.Efter de skulle jag bara resa mig upp och hämta frukost då jag svimmade,ushh hatar de! Så slog mig lite lätt i huvet,pappa ville åka in och kika om de var nått eftersom som jag har hyffsat ont.Men tror de blir bättre om jag bara tat lungt och kanske sover lite.Men har bara kikat massa film oså,mysigt de.Men nu tänkte jag sätta igång med maten,hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Lovisa.♥

Åh herregud vad läskigt att bara svimma sådär! :O<3

2012-05-03 @ 20:59:19
URL: http://lollosfotografin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0