and the sun classes is on,feel the life

Skolan gick igenom,bara trögt på sista lektionen,orgentering.HAHA,alla klarade typ 3 kontroller.Ja somsagt alla förutom jag och Andreas,fatta segt vi sprang.Han var en fena på att springa,men min kondition.Borde fan skämmas! Och han var ju såklart tvungen att vänta på mig då,och de värsta är att de man inte hann idag måste göras imorn,så Andreas har sagt att han spöar mig om jag inte springer som en skit imorn :s Men mamma kom iallfall och hämta mig efter skolan,drog och köpte massa glass och for hem efter de.Drog ut i solen med bekinin på.Blev ute i solen i cirka 1 timme.Tog faktiskt riktigt bra,ganska brun,så sommaren kommer bli lätt att få en bränna på! Bara 59 dagar kvar tills Italien också,fet längtan! Men pappa satt nyss igång med grillen så ska ner och käka om en stund,myys! Men fram tills dess blir de bra musik och kikande av olika bloggar,ska höra av mig till Izabella också,hörs senare!
 ( Juste prov imorn,faaaan inga böcker hemma.Detta går som de går,ännu ett underkänt prov i Fysik/teknik? Haha vet inte ens vad jag har för ämne,ushh.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0