always listen to your heart, even if they are on the left side so they always have the right

Tjenatjena! Hoppas ni har de tusen gånger bättre än mig.Har nog aldrig mått så här dåligt?! Har redan gjort slut på 3 rullar papper och de känns som att min näsa har gått sönder! Men min dag har iallafall ägnas för de mesta i solen,är ju strålane väder.Ska visst vara de hela veckan,så en förkylning ska då inte hindra mig ifrån att njuta av den! Tror jag blir hemma nästan hela veckan,måste hinna krya på mig tills fredan.Fotbollsdag och sen blir de att sova hos Linnea hela helgen eftersom mina päron åker bort.Så hoppas de vänder snabt! Nu ska jag iallafall ladda hem en film och tröstäta lite glass,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0