90210

chill skoldag,som vanligt alltså.Kikat massa filmer,fikat och inställda lektioner.Ja de låter ju inte så jobbigt.Och nästa vecka har vi inga lektioner alls,bad,dragkamp,wollyboll och massa annat skoj.Och i helgen är de ju karneval,hoppas på att träffa trevligt folk där.Ska ju vip med mange makers senare på kvällen men innan de.Blir nog bra! Och senare på söndan är de match och sen sover jag hos Hanna,längesen jag var med den underbara tjejen! Ja så låter de framöver för mig! Men tänkte kika 90210 nu och sen får vi se om jag drar iväg och gymmar med Anton,han skulle sms om de snart.Så vi hörs senare,kram!


Kommentarer
Postat av: pullan

vem är Anton mylaaan? :)

2012-05-29 @ 19:25:21
URL: http://juliiiaemmaliiindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0