Trust

Kom hem vid 1 tiden.2 lektioner fram tills 11 nång gång,sen drog hanna och Linnea med mig och käka pizza sen handla lite grejjer och vidare mot gympan efter de.Så slutade efter gympan,drog med mamma och fika en snabbis eftersom hon skulle vidare efter de.Så sitter hemma och pluggar nu,eller ja jag ska alldeles snart fortsätta.Belönde mig själv med lite paus.Så sitter och kikar utröstningen av "bachelor pad" Så fort de är över ska jag fortsätta med kemin,har iallfall inget mer än de nu.Men vill inte plugga över helgen så skippar träningen idag och pluggar stenhårt! Men ska nog gå bra,har köpt hem lite choklad och massa dricka så de är ingen fara.Men hör av mig efter att jag kan kemin,ja alltså hörs vi inte mer idag,haha jodå ska försöka ;) Men om de ska gå så måste jag sätta igång nu,ha de så bra medans!

Hehe,slänger in en morognbild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0