some die young

Pluggat klart nu och kan exakt allt,känns hur skönt som helst.Skrivit ner allt på 5 fulla sidor med bara fakta,ganska grymmt för att vara mig.Så provet kommer bli busenkelt! Så nu kan jag bara tat lungt inför helgen och sluta tänka på att jag måste kunna provet och de,för nu sitter de:D Så ska belöna mig med ett avsnitt av äkta människor och sen ska jag kika på lite kläder som ska beställas hem nån månad framöver,ont om pegar just nu men sen ska de storshoppas inför sommaren.Behöver massa nytt! Så inperation skulle hjälpa.Förresten fyller Julia år imorgon ,grattis till hon! Så ska ner på stan i helgen och hitta nått åt henne,ska bara klura ut vad först.Nått som tokfian gillar iallafall.Men nu ska jag dra igång ett avsnitt och svara på sms.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0