Flying without wings

Vaknade runt 9 tiden,gud va morgonpigg jag börjat bli! Men igår kväll var väll helt okej.Kom inte hem så sent som förväntat men nog sent för att jag inte årkade blogga,satt mig istället och kikade på Elsas värld och lyckades tappa bort min mobil,men nu är den tillbaka och jag är lika lycklig som innan,hihi ;) Nej men har fixat planerna inför ikväll och städat hela mitt rum,duktig flicka! Men sitter just nu och bara tar de lungt,ska alldeles snart ner och hjälpa mamma med maten,ja så får de bli.Men drar till Maja nån gång efter 6 så blir jag kvar där inatt,tänkte dra och kika bio men fuckno ingen bra bio just nu! Men hör av mig nån gång ikväll om inte innan jag drar,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0