Tearing me apart

Tänkte slänge in ett kort inlägg om hur min dag sett ut,inte intressantare än så.Men har faktiskt varit en hyffsat bra dag,hängt för de mesta med killarna,men trivs med dom grabbarna,störtt sköna! Men skippade idrotten så drog jag och Linnea hem till mig,käkade och lite så och sen vidare mot fotbollsmötet och de.Så nu är allt beställt och tror vi fixat målis saken nu?ska höra med dom senare för var tvungen att dra tidigare eftersom vi skulle vidare till  pingisen.Har väll inte gott toppen eftersom jag fall ihop och grät av skratt med Dennis,men de räknas som toppen de med ;) Så har nyss kommit hem,duschat av mig och packat idrottskläderna till imorgon,så allt är praktiskt taget klart.Slutar 20 över 1 imorn,så mamma kommer och hämtar mig då,tänkte oss att stanna på nått mysigt fik och prata och lite så,behövs sån tid ibland också.Men sen blir de hårdpluggning på Kemin,för vill inte plugga över helgen! Men nu ska jag ta och sätta igång en låt och kika lite facebook oså,hörs imorn hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0