Some die happy

Låg och däcka ett ganska långt tag i soffan,fick massage av mamma och lite så.Sen kom Julia,så vi har kikat lite gamla big brother avsnitt och snackat lite.Så hon drog nyss.Har inte så mycket mer att säga om den saken.Men sitter iallafall och käka kärlek på burk nu,nutella<33333 Tittar även på big brother och kikar runt lite på olika bloggar,tipsa gjärna om bra bloggar hörrni! Vet att bloggning svänger lite hit och dit,men är faktiskt fullt upptagen imorgon också.Derekt efter skolan drar jag ner på spa och blir kvar där i 5 timmar så vi får se när jag slänger in ett inlägg imorgon,ni får kika lite då och då helt enkelt.Men ha en toppenkväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Vad tycker du om anonyma elaka kommentarer & avendsjuka folk?



Hej sötnos ! Missa inte Dagens blogg hos mig, hade vart skoj om du var med.

Så gå in och anmäl dig och gör mig lycklig :D KRAM

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-13.html#comment



ps. Du länkas på båda mina bloggar, så ca 7000 kommer du länkas inför :)!

2012-03-26 @ 19:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0