Smaken är som baken,delad

Nu är jag tillbaka,och tänkte inte säga mer än att de är hur trist som helst att blogga utan bilder och inget intressant ämne,ja de är den ända anledningen faktiskt.Tiden är väll lite knapp också?Men har stor lust att bytab blogg,ska höra med Maja om hon kan hjälpa mig lite?Men har vart på dalatoren hela dagen,sjukt skönt att träffa alla,måste värkligen dra till dom tjejerna snart! Men gick ganska bra att spela också,vann alla mina matchen utom en som de skiljde 1 tur boll ifrån! Så typiskt! Men har iallfall nyligen käkat kina mat och ska snart bjuda familjen på min kladdkaka jag gjorde igår.Men är earth our just nu så är ganska mörkt,bara datorn som lyser :S Men tar tidiga bussen mot kupolen med Linnea imorn,tar nog kameran med mig,vi får se hur de blir med de,skulle passa bra med lite nya bilder,ja vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0