Lite skit ränsar magen

Hann inte med att blogg igår,ledsen för de,men spelade match i hudiksvall igår.Hade inga avbytare och häller ingen riktig målis.Så gick väll lite som de gick.Men så fort vi kom hem så drog vi och hämta upp Linnea och lite så.Sen derekt hem så kom massa folk,grillade,kikade hockey,käka massa skit oså,helt okej! Men sen nån gång efter de så drog vi ner mot stan och hyrde skräckfilm och köpte mer skit ;) Sen vet jag helt ärligt inte när vi somnade? Men har iallfall spelat som 2 sista matherna för sesongen idag så sitter just nu hemma oh soffan och tänker INTE lyfta mig härifrån någonsin! Och med dom orden kan ni förstå att jag inte har årk till nånting,så ingen mer bloggning antar jag.Men vi hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0