Kötta dom som hackar på dig

Är på topp,att ett sånt fint väder och goa vänner kunde få en på ett sånt bra humör.Men kuggade totalt på hemkunskapen,därimot gick tyskan superduperbra! Men efter skolan drog jag ner på stan med mamma och pappa och fikade,sen drog vi och köpte nya skor till mig,så har slösat 600 :- på skor nu,men känns som de behövs! Men har iallfall nyss packat och gjort klart inför tjejkväll hemma hos Maja.Blir npg bara att ligga och snacka om massa och lite sånt.Men dom skulle stanna och köpa kalippo shots bara och sen komma,så är bara att sitta och vänta nu.Men imorn drar jag mot huddiksvall med handbollstjejerna och köttar,näst sisita matchen,och sen sista på söndag.Ja ni fattar ju,STENTAGGAD! Men nu ska jag höra av mig till Maja om dom kommer snart och sen dra iväg dit,puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka var med på tjejkvällen?

Älskar din blogg!

2012-03-24 @ 15:01:43
Postat av: Felicia Isacsson

Vad heter din son?-Röllvagn xD

2012-03-24 @ 20:58:45
URL: http://ponnieryttarenfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0