Jag är inte rasist,jag är bara mörkrädd

Som ni märker så är jag på bra humör,eller så är jag bara sjukt trött och har en sämst humor,ja jag chansar nog på de sista.Men har nyss städat rummet och ganska nöjd över mig själv.Sen har jag käkat massor av godis innan maten,hihi busig ;) Haha vilken tönt jag är! Men iallafall så ska jag käka snart,och efter de drar jag iväg på KU och blir kvar där hela dan,vi får se när jag slår igång datorn ikväll,kanske inte alls för ska repitera Kemin och lite sånt.Men nu ska jag njuta av den lediga tiden och sätta på mig lite kläder,vi hörs!

Den vackra bilden får lilla Emil stå för!


Kommentarer
Postat av: Amanda Persson [foto & fotboll]

roligt att du är med :D

2012-03-18 @ 16:42:24
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0