Det är nog ingen slump att hjärta rimmar på smärta

Helt okej dag som sjukling.Har knappt lyft mitt bigga ass ur soffan.Mormor kom med pizza och godis också,hur gullt är inte de? Men har faktiskt varit hyffsade program på tv,så har inte ens satt igång nån film eller nått sådant.Utan nöjt mig med ett bara haft en kanal igång! Men programmet jag ser nu har jag redan sätt så slog nyligen igång spotify med skön musik,taggar mot att bli frisk eftersom jag och brudarna har massa hål imorn och har planerat in stan och massa kuligt! Måste även göra kemi provet eftersom jag hatar prov på efterhand,känner sånn press då! Men min näsa är helt jäkla bombad och jätte hög feber.Men älskling ringde nyss och frågade hur de var,mår alltid bättre utav att höra hans röst,men han hade annat för sig så kunde inte snacka nå länge :( Men pappa kommer snart med kebab,toppen! Inget kan få mig på dåligt humör nu! :o Så vi hörs senare!

Söta pojkar<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0