Baby jag faller

Tjenatjena,hur är de med er?Själv är de toppen med mig! Mår väll inte bättre i förkylningen,men annars är de hur bra som helst :D Blir hemma imorn också för går inte till skolan en dag och sen är hemma i en vecka till efter de,utan satsar på att bli helt frisk och sen köra på i skolan som satan!Men nu sitter jag i soffan med Mamma och myser framför tv med ett stort glasspaket.Hon blir hemma med mig imorn så blir jag inte ensam,låter bra de! Men får se till att friska på mig tills imorn eftersom jag ska till romme med kusinerna,åker vid 5 tiden så fram tills dess får jag stoppa i mig massa medeciner,hehe nejdå men kommer nog frysa lite :S Men nu tänke jag svara Linus,hörs imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0