Är de okej om jag knyter dina skor,för jag vill inte att du faller för någon annan

Gud va tiden går fort,kikade nyss på klockan och den är 5 :O Trodde den var minst 2! Men man gör ju inte särsklit mycket när man är sjuk så låter väll bara tiden gå.Har bara kikat tv och myst i soffan med massa glass och sånt som gör en gladare.Ja de är tydligen nån särskild dag för tjejer idag,känner mig inte speciell alls!Men tänkte inte slänge in ett långt inlägg,utan istället kika vidare på ghost whisperer och direkt efter de kika BB.Förresten kommer mamma hem om ungefär en timme så hon skulle köpa hem lite gott åt oss så skulle vi ha en myskväll.Kommer nog känna mig lätt mycket friskare efter de! Hoppas på de bästa.Men hör av mig senare troligtvis,ha en toppenkväll alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kul att du var med i Dagens blogg, har nu dragit en vinnare utav över 200 st som var med så gå in och se om det blev du :)! Om inte så hade det vart sjukt kul om du anmälde dig igen :))

Och hoppas allt är bra med dig, har du gjort något skoj idag :)?

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-2.html#comment

KRAM!

2012-03-08 @ 17:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0