We running to the fire

Nu är äntligen headern innsatt och färdig,tack Hanna! Jag tycker iallafall den funkar bra,vad tycker ni andra? Jag ska bara fixa lite med designen så blir de nog toppen.Men drog iallafall ner på stan med cronan och öberg.Köpte lite nytt och snackade med folk.Sen tog jag och cronan bussen till willys och köpte hem massa tjockt och kikade film hemma hos henne.Kollade på "Hemmafesten" Ganska bra film faktiskt,skulle också vilja ha en sån tjock fest! En önskan i mitt liv,nån som kan fixa? höhö ;) Men kom hem för ett litet tag sen så har alldeles nyss satt igång ett inlägg med bilderna från Italien.Jag vet att jag är seg,men de är en hel del bilder så de tar sin tid! Men ska nog försöka få ut inlägget idag.Senast imorgon.Men nu tänkte jag ringa Emelie och höra vart hon är och sen fortsätta med bilderna,harebrasålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0