perfekto

Drog iväg på match mot torsång imorse.Matchen sööög! dom vann med 4-1.För min del så hoppade en tjockis på mig och mitt ben ser inte direkt bra ut,jättefint när man ska gå med shorts i Iatlien :o Så klappade till henne :$ som tur var så såg inte dommaren något,annars skulle de bli rött kort direkt! Efter matchen åkte vi till Emelie som fyller 15,grattade henne oså.Så åkte vi hem vid 5 tiden.Packade allt inför Italien och gjorde 3 rätters.Så mormor och morfar kom precis hit,så sitter och kollar speedway nu,fast intresserad vet jag inte direkt om jag är så ska nog kila upp så fort jag ätit upp.Blir nog en mysig kväll ändå.Och imorgon drar jag iväg till fagersta med Isac och senare på kalas med hans släkt,blir nog kul de! Men nu tänkte jag faktiskt gå på toa,höhö.
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0