Mot Öland!

Hejhej,borde nog ta en bloggpaus eftersom jag inte har tid att blogga,men intalar mig själv hela tiden att jag har tid och skiter därför i att ta en bloggpaus,och istället suger min blogg! Men har inte haft nån dator och funkar inte att lägga in bilder via mobilen så är så sjukt trist! Särskilt när jag har massor av bilder jag kan lägga upp! Men iallafall så åker jag på lång semester nu,3 veckor på Öland och en vecka på sportscamp.så datorn är nerpackad så slänger in ett inlägg via mobilen.så den här veckan ska jag minsan ta tag i bloggningen. Åker klockan 2 idag och kommer fram 10 ikväll så antar att jag börjar i morgon.Men nu tänkte jag fortsätta packa,ha en toppendag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0