miss

Matchen igår slutade 2-0 till dom,men sjukt bra tycker jag vi var ändå.Ändast tur mål fick dom in! Men efter matchen drog jag och Hanna till ICA,köpte massa godis,hyrde film och köpte pizza.Sen fick de bli en myskväll hos mig.Sjukt kul kväll var de! Och imorse var de ju tänkt att vi skulle vara lediga men då hade lärarna tänkt något annat,så fick dra till karlbo.Och vad sjutton skulle vi göra där? Jo bada hade dom tänkt! I de här vädret :o Så efter 20 minuter drog alla hem igen ;) Så Linnea och jag har precis kollat på big brother finalen från igår,rätt vinnare säger jag bara! Så nu tänkte vi kö ett tränings pass så ska ner och byta om,hörs ikväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0