Live my life

Ledsen att jag inte bloggat på 3 dagar nu,har väll haft en bloggpaus av nått slag? Så istället för att lägga in onödiga inställda inlägg på dom dagarna jag missat så skriver jag bara lite kort.
Söndag-Konfermation,presenter,fika med släkten,träffa kompisar och avsluta kvällen hos Maja.
Måndag-Sov bort halva dan,as kul KU träff och sen träffa lite folk.
Tisdag-Drog iväg till västerås med Emma och Sara,shopping och massa annat kul!
Så nu vet ni lite vad jag haft för mig.Men tänkte inte göra nått speciellt idag.Ladda hem ett par filmer och mysa framför får de nog bli,och sen får vi se vad jag hittar på senare ikväll?Men nu tänkte jag gå på toa så vi hörs senare!
(Den jävla datan går häller inte att ladda upp bilder på så ni får stå ut!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0