Äntligen hemma!

Ja nu är man tillbax till kylan då,har haft de toppen i Italien i en vecka med underbara personer! Tänkte faktiskt inte skriva nått om resan,utan istället lägga in massor av bilder! Så ska alldeles snart lägga ut mina bilder och sen får vi se om jag tar några bilder av nån annan,isåfall kommer dom ut senare.Dagen börjar iallafall med att slappa med tv och dator,höhö de är 1 av alla dom saker man saknat sjukt! Så om en stund blir det att fixa sig lite och packa ihop sakerna inför matchen i Säter.Undrar bara hur jag ska årka med en fotbollsmatch just idag? Ja vi får se hur de går.Men nu tänkte jag göra ett inlägg med mina bilder,så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0