13 timmar till sommarlov

tjatja,hehe.Men träningen gick hyffsat bra trots att vi var så få.Direkt efter träningen så tog jag mig ett långt bubbelbad,hur skönt som helst! Så har precis lagt på efter 1 timmes prat med älskling.Saknad som sjutton! Fattar inte direkt att de är sommarlov imorgon! Känns inte alls så! Men blir inte annat en att säga hejdå imorgon och sen drar vi till Elsas och fikar med släkten och Linnea.Blir nog toppen! Blir iallafall en fullspäckad sommar! Ingen ledig dag alls! Men till helgen blir de gratta Emelie,spela fotbolls match,packa och sen på lördan åker jag till fagersta med Isac och hans familj.Blir jätte bra! Och sen bär de av till Italien på månda! Men nu tänkte jag sätta på tv och kika 90120.Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0