Jag hatar att se dig sårad,men jag hatar mer att veta att jag är anledningen

Nu tänkte jag sätta igång igen,eller iallafall slänga in ett inlägg när jag väl har tid.Allt har varit lite upp och ner nu sista tiden.De är slut med Isac,största anledningen till att jag inte velat lägga tid på annat än att tänka.Men vi har tagit en paus tror jag så får vi se om vi försöker igen eller går vidare.Men nog om de,har haft fullt upp och bilderna har inte velat laddas in så har inte varit speciellt kul att blogga.Men nu är de fixat och har inte så stora planer inför veckan som kommer.igår var vi iallafall iväg till blekinge,grillade med alla därifrån och sen drog vi iväg till tosia,en sjukt stor marknad,haha avesta festivalen är ju en lite skit gämfört vad de här va! Fick iallafall med mig ett nytt iphone skal hem och hade hur kul som helst.Massa nya kompisar och sjukt ös inne på discot.Men kom väll hem runt 3-4 tiden så är helt slut just nu.Så idag tillbringas dagen med varsin dator och så får vi se vad vi orkar sen.Men nu tänkte jag sätta på mig lite kläder osånt,hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0