i don´t want the world to see me

Hejhej,drog ut på en joggingtur tidigare.Provade nya skorna oså.Sen dess har jag bara packat.Drar ju iväg till sportscamp imorn.Åker klockan halv 8 så måste ha allt klart idag så jag slipper gå upp hur tidigt som helst imorn.Men är ju viktoria dan idag så tänkte dra in till borgholm och kolla in för är ju Ulrik munter,danny,loreen och massa andra artister som uppträder men vi var för lata helt enkelt ;) Men ikväll blir de resturang och sen minigolf,ganska bra de med! Men nu tänkte jag fylla på spotify listan eftersom jag behöver massor att lyssna på påväg till sportscamp.Antar att de här är de sista inlägget på en vecka,vi får se om jag slänger in nå mobil bloggning men vi hörs väll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, mysig design på din blogg!

Jag har tänkt att börja vlogga regelbundet på min blogg och jag skulle verkligen uppskatta om du klickar dig in på min blogg och ge mig lite förslag på olika ämnen att göra vloggar om :)
Snart kommer också en tävling med riktigt tjusiga priser!

http://sandralouiseisabelle.blogg.se

2012-07-14 @ 22:01:09
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0