Fredag den 13

Tycker att de funkat ganska bra med att bara bloggat en gång om dan nu när de är ganska mycket fullt upp så fortsätter med de.Iallafall så åkte vi in till färgestaden tidigare idag och hittade lite saker och sen vidare till kalmar och hitta lite mer.Fick iallafall med mig ett par skor,docktor demin jeans,rackhyvel,rakblad,raklödder,team sportia shpts svarta,örhängen,2 par bekini underdelar och lite till saker med mig hem.Så kom precis hem till stugan igen.Majas föräldrar har iallafall kommit ner hit nu så hon åker på söndag,jo jag med då.Drar ju på sportscamp en vecka och sen tillbax till öland en vecka till fast med Linnea.Men nu tänkte jag packa upp de jag köpt så hörs vi ikväll eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0