feeling hopeless

Var ute igår kväll så kunde inte blogga,och när jag väl kom hem så kom massa känslor upp..har aldrig mått så kasst,bröt ihop helt! Så grät mig till söms :( Känns inte direkt bättre idag.Men skulle vart med Isac idag,snacka om allt osånt.Men somsagt så är saker inte så bra just nu och har svin ont i halsen så får bli nån annan dag.Började iallafall dagen med att krypa under en filt i soffan och sätta på filmen"abduction" med massa gott till.Haha fatta fet jag kommer bli om jag fortsätter såhär.Nej så fort jag blivit bättre i förkylningen så ska jag ut och springa.Men tänkte dra ut i solen snart och bli lite brun och invänta thai maten.Hoppas iallafall ni har en bättre dag än jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0