when you say my name i colade

Drog ner på stan med Maja och Linnea efter skolan.Hittade en blus och en jacka,jätte nöjd faktiskt.Sen köpte Maja pomfritt till mig,hur snällt som helst! Boka även tid till frisören,blir att färga håret blont med rosa toppar,kommer nog bli toppenbra tror jag,blir iallafall den 13.Men har pratat lite kort med Isac,stackarn hemma och är sjuk :( Men har även kikat lite film med Linnea innan hon drog hemmåt.Men nu sitter jag fast vid tv och väntar på 90210 ska börja.Blir att ta itu med hemkunskapen också.Men nu ska jag ta mig lite kladdkaka och kika igenom hemkunskaps boken,puss!


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jag var på gymmet en sväng imorse, sen har jag träffat min bror idag. Händer nåt skoj imorgon då? :)

2012-01-24 @ 23:30:01
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0